Oud-leerlingendag: elk jaar de derde zaterdag van oktober!

Kom je graag nog eens een kijkje nemen in je vroegere school? Ben je benieuwd hoe je klasgenoten het maken? Wil je gewoon wat bijpraten?

Dan ben je op zaterdag 21 oktober 2023 van harte welkom op de jaarlijkse oud-leerlingendag.

Je hebt ook dit jaar keuze uit twee mogelijkheden:

• Keuze 1:
    ’s Namiddags openen we voor jullie van 14.30 uur tot 16.30 uur een ‘koffiehuisje’ met koffie en thee à volonté en een heerlijk taartenbuffet.
    De bijdrage hiervoor bedraagt 10 euro per persoon, ter plaatse te betalen.
    Bevestig je aanwezigheid telefonisch (03/457 77 97) of per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) wanneer je hiervoor inschrijft. Graag uiterlijk op 16 oktober!

• Keuze 2:
    ’s Avonds, van 20 uur tot 23.30 uur is er een ‘praatcafé’.
    Je betaalt je drank de avond zelf en hoeft hiervoor op voorhand NIET in te schrijven.

Wij kijken uit naar jullie komst! Spreek alvast af met je klasgenoten, dat is altijd leuk(er)!

Nieuws

Onze 7e jaren op stage in Dublin Onze 7e jaren op stage... Wat een ervaring; een stage lopen in Dublin.
Steun onze school: koop lekkernijen van het SJI! Steun onze school: koop... Vlaaien, wafels of snoep... wat een keuze dit jaar!
Modeleerlingen SJI op Brusselse modetour Modeleerlingen SJI op...  De volledige SJI-moderichting op stap!

SINT-JOZEFINSTITUUT
Gemeenteplein 8