Schoolraad

Directie, ouders, leerkrachten en leerlingen hebben elk een eigen inbreng in het schoolgebeuren. Ze zitten samen rond de tafel in de schoolraad, het forum bij uitstek om in een klimaat van dialoog en samenwerking de opvoedingsidealen van de school concreet gestalte te geven. Omdat de school geen eiland vormt op zich is in de schoolraad ook de lokale gemeenschap vertegenwoordigd.

De schoolraad vergadert driemaal per jaar of wanneer een belangrijke beslissing moet genomen worden. De leden hebben een mandaat van vier jaar.

Nieuws

Onze 7e jaren op stage in Dublin Onze 7e jaren op stage... Wat een ervaring; een stage lopen in Dublin.
Steun onze school: koop lekkernijen van het SJI! Steun onze school: koop... Vlaaien, wafels of snoep... wat een keuze dit jaar!
Modeleerlingen SJI op Brusselse modetour Modeleerlingen SJI op...  De volledige SJI-moderichting op stap!

SINT-JOZEFINSTITUUT
Gemeenteplein 8